Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 173 v sobesedilu:

Poleg osnovnega cilja, da si otrok izdela nek izdelek ali spozna nekaj novega, med izvajanjem kreativnih delavnic otrok razvija različne vrednote, pozitivno komunikacijo, strpnost do drugačnosti, odnos do tuje lastnine ter se intenzivno vključuje v okolje in v odnos z vrstniki in odraslimi.

Knjižničarjeva vloga v knjižnici pri vzgajanju kulturnega kapitala predšolskega otroka je del bibliopedagoškega dela, to je svetovanje otrokom ali njegovim spremljevalcem, predstavitev knjižnice in knjižničnega reda ter pomoč pri iskanju ustreznega gradiva.
Knjižničar naj bi zaznal razloge otrokovega obiska in si pridobil njegovo zaupanje (Kramberger, 2006, str. 11). 2.5 Vpliv vzgojiteljice in njenega dela na predšolskega otroka Vzgojiteljica je prva, ki sprejme otroka neposredno iz družinske oskrbe in vzgoje, hkrati pa je tudi prva, ki na nek način reprezentira skupaj z vrstniki v skupini zunanji družbeni svet (Kobolt, 1996, str. 26).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA