Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 199 v sobesedilu:

Vzgojiteljica mora otrokom povedati jasno in razločno ter razumljivo, kaj misli ter iskati skupaj z njimi rešitve s pozitivno medsebojno komunikacijo. Odraz njenega dela se kaže tudi v njeni strokovnosti, zato mora pri svojem delu spoznati tri temeljna področja: - zakonitosti otrokovega razvoja oziroma človekovo bit, - cilje in smeri otrokovega razvoja, v kateri se zrcali smisel človekovega bivanja, - sebe in svoj osebnostni razvoj (Brumen, 1990, str. 5).

Vzgojiteljica mora pri svojem neposrednem delu v poklicni vlogi združiti kopico elementov, ki bodo obvladovali širok vedenjski, emocionalni dejavni prostor.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA