Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 223 v sobesedilu:



Z dobro ponudbo in pravilno izbiro knjižničnega gradiva bo knjižnica v predšolskem otroku zbudila zanimanje za knjige in kasneje tudi za branje ter mu hkrati ob pestri in raznoliki izbiri omogočila doživljanje občutka, hkrati pa ga bo vzgajala v bralca, ki si bo knjigo znal poiskati in jo ceniti kot trajno vrednost.

Pomemben prispevek pri ponudbi knjižnice za vsestranski razvoj predšolskega otroka pa se kaže tudi v rednem izvajanju bibliopedagoških ur s predšolskimi otroki, pravljičnih ur, igralnih uric s knjigo, literarnimi srečanji z ustvarjalci za mladino, razstavami ter kreativnimi delavnicami.
Pestra in zanimiva ponudba v splošnih knjižnicah je tako za predšolskega otroka kot njegove starše prva spodbuda k branju, igri, komunikaciji, medsebojnim odnosom, ustvarjanju ter nadgradnji svoje osebnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA