Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 225 v sobesedilu:

Pestra in zanimiva ponudba v splošnih knjižnicah je tako za predšolskega otroka kot njegove starše prva spodbuda k branju, igri, komunikaciji, medsebojnim odnosom, ustvarjanju ter nadgradnji svoje osebnosti.

Splošne knjižnice s svojo ponudbo, izkušnjami in strokovnimi nasveti v veliki meri pripomorejo k nadaljnjemu bralnemu razvoju vsakega otroka. 2.7 Pomen in vpliv branja za predšolskega otroka Živimo v računalniški dobi, vendar se pomen branja ne zmanjšuje.
Sodobna družba vse bolj potrebuje bralno pismene ljudi, funkcionalno pismene bralce.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA