Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 246 v sobesedilu:

Pomen branja v predšolskem obdobju se kaže tudi v tem, da prisoten odrasli med branjem preveri, ali otrok razume besede in dogajanje, in otroku sproti pojasni nepoznane pojme. S takšnim načinom branja otroku bogatimo njegov besedni zaklad, hkrati pa mu omogočamo, da bo prebrano lahko razumel. Branje v predšolskem oziroma predbralnem obdobju se kaže v bogatenju besednega zaklada in pridobivanju najrazličnejših znanj in izkušenj, kasneje pa branje otroku olajša učenje branja in pisanja, saj se otrok, ki pozna in razume več besed, laže nauči brati in pisati.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA