Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 258 v sobesedilu:

Otrok si skozi življenje, na podlagi izkušenj, znaj in spoznanj, bogati svoj lastni svet, oblikuje spoznanja, želje, ideale, izoblikuje si osebno hierarhijo vrednot. Pomembno je, da odrasli odkrivamo in spoznavamo otrokove predstave v zvezi z njegovimi cilji in ga pri tem uresničevanju poskusimo spodbujati, ga opogumiti in mu pomagati (Podgornik, 2005). 2.8 Odrasli kot otrokov vzor V predbralnem obdobju je otrok predvsem poslušalec in opazovalec, zato za vzgajanje bodočega bralca ni dovolj, da je otrok deležen samo branja, ampak je zanj velikega pomena tudi branje odraslega, ki je otroku z branjem vzor.

Za branje ni nikoli prezgodaj.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA