Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 275 v sobesedilu:



Kot otrokov vzor moramo znati opazovati sami sebe, biti odprti za svoje napake in neznanje, to sprejeti z naklonjenostjo, se nenehno učiti in se popravljati, saj gre predvsem za zavestno sožitje z otrokom (Dolinšek - Bubnič, 1999, str. 70).

Odrasli smo kot vrata, ki otroku dovoljujejo vstop v posamezno knjigo, to pa tako, da mu omogočimo, da je knjiga vedno v njegovem dosegu, da mu jo ponudimo in preberemo, se ob njej z njim igramo, ustvarjamo in pogovarjamo.
Otroku moramo pokazati svoj človeški odnos do otroka in do literarnega dela (Grosman, 1996).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA