Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 397 v sobesedilu:

K rubriki drugo so anketirani vzgojitelji kar v 21 (21%) odgovorih izjavili še, da so se za obisk v splošnoizobraževalni knjižnici odločili: ker skupaj z otroki iščejo temo, ki jo obravnavajo v vrtcu, da se otroci seznanjajo in naučijo ravnanja s knjigami in bontona obnašanja v knjižnici, zaradi spodbujanja miselnega razvoja otroka, ker so knjige za delo v vrtcu najboljši pripomoček pri načrtovanju in vsakodnevni rutini, branje pravljic, zaradi vzgojno izobraževalnih namenov, pripravljanje tematskega sklopa, priprava strokovnega gradiva (priročniki) ter leposlovnih knjig (pravljice), ker je knjižnica zelo lepa in bogato založena s knjigami, ker otrok lahko izbira sam (raznolika ponudba in dostopnost gradiva na knjižnih policah), povabilo knjižničarke in ker to zahteva delo v vrtcu. Anketirani starši pa so k rubriki drugo 7 (7%) krat pripisali naslednje odgovore: zaradi vzgoje gledano v celoti, ker lahko le tako vsak večer preberemo drugo pravljico, zaradi raznolike, bogate in dobre ponudbe knjižnice, ker zgledi vlečejo (starš je otroku ogledalo), zaradi stika s knjigo ter zaradi dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna knjižnica. Za obisk v knjižnici pa se starši pogosteje kot vzgojitelji odločajo za obisk knjižnice na željo otroka kar 15 (15), vzgojitelji to željo otroka navajajo v 3 (3%) odgovorih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA