Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 405 v sobesedilu:

V skupnem seštevku dobljeni rezultati kažejo, da so vzgojiteljice različnim dejavnostim največkrat podelile številko 5 najbolj pritegne, in to kar 173 (173 %) krat, s številko 4 so odgovorile 65 (65%) krat, s številko 2 42 (42%) krat, s 3 39 (39%) krat in s številko 1 najmanj pritegne 36 (36%). Posamezni rezultati kažejo, da so nekatere dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna knjižnica, za predšolske otroke med vzgojitelji dobro poznane, zaradi prisotnosti podatka sploh ne pritegne pa bi bilo vredno še dodatno spregovoriti in predstaviti dejavnosti vsem zaposlenim v vrtcih.

Slika 4: Predšolski otrok ustvarja Tabela 10 b in graf 10 b: zanimivost dejavnosti za starše Iz dobljenih rezultatov sem razbrala, da so starši predšolskih otrok v anketnem vprašalniku različnim dejavnostim največkrat 124 (124%) krat podelili številko 5 najbolj pritegne, sledi številka 4 z 61 (61%) odgovori.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA