Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 446 v sobesedilu:



Ta starost se jim zdi primerna, ker nikoli ni prehitro, da otroci spoznajo knjige in razvijejo pravi odnos do njih, začne se razvijati govor, pričnejo se učiti odnosa do tuje lastnine in vključevanja v družbo, otrok se pri tej starosti hitro naveže na knjige in te postanejo del njegovega vsakdana. Ker je knjiga vrednota in je prav, da se otrok zgodaj sreča oziroma spozna njen pomen, ker otroci in starši ob knjigi kvalitetno preživljajo prosti čas, ker otroka že pritegnejo krajše pravljice, pravljični svetovi in s tem bogati besedni zaklad ter komunicira z bralcem in okolico. 20 (20%) anketiranih vzgojiteljev in 13 (13%) staršev je prepričanih, da je otrokova starost 3 leta najbolj primeren čas za prvi obisk v splošnoizobraževalni knjižnici. Ta starost se jim zdi primerna, ker je otrok v tem starostnem obdobju že sposoben izbirati, razume nekatera navodila, zna prisluhniti ter pokaže in pove, kaj ga zanima, ter izrazi svoje mnenje in želje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA