Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 534 v sobesedilu:

Le 6 staršev je dodelilo številko pet literarnim srečanjem za otroke, se pravi da jih ta dejavnost ne pritegne najbolj, kar kaže na slabo poznavanje te dejavnosti, saj so mnoga literarna srečanja namenjena v splošnoizobraževalni knjižnici prav predšolskemu otroku. Razveseljiv pa je podatek, da so vsi anketiranci največkrat dejavnosti ocenili s številko 5 najbolj pritegne kar v 124 (124%), s številko 4 61 (61%), s številko, ki predstavlja nezadovoljstvo sploh ne pritegne 58 (58%), s 3 54 (54%) in z 2 53 (53%) vseh anketirancev. Skupni rezultati, dobljeni iz odgovorov pri nadaljnjem poteku raziskave, katere dejavnosti so anketirane vzgojitelje in starše predšolskih otrok že udeležili, kažejo na največjo udeležbo pri izposoji gradiva (31,48 %), pravljičnih ur se je udeležilo (26,95 %) otrok, lutkovnih predstav (19,84 %), bibliopedagoških ur (7,54 %), veselih počitnic (6,35%), knjižnih ugank (4,76 %), najmanjša udeležba pa je pri literarnih srečanjih s (3,09 %) udeleženih predšolskih otrok vseh anketirancev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA