Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 559 v sobesedilu:

Svoje odgovore tudi utemeljujejo na podlagi svojih strokovnih izkušenj ali izkušenj starševstva. 33 (33%) vseh anketiranih je ocenilo, da je otrokova starost 3 let najbolj primeren čas za prvi obisk v splošnoizobraževalni knjižnici. Tudi ti anketiranci svoje odgovore komentirajo in svoje odločitve utemeljujejo predvsem s starostjo in zrelostjo otroka. 6 (6%) vseh anketiranih je podalo odgovor, da je najbolj primeren čas za obisk v knjižnici in si s knjigo v času 4. leta otrokove starosti, ker takrat po mnenju anketiranih otrok že zna ravnati s knjigo, oblikuje se jim že odnos do tuje lastnine ter aktivno sodeluje tako pri izbiri gradiva kot pri dejavnostih, ki mu jih knjižnica ponuja. Malce nenavaden podatek je odgovor ene od vzgojiteljic, ki sporoča, da je po njenem mnenju 5 let tista otrokova starost, ki je najbolj primerna za otrokov prvi obisk splošnoizobraževalne knjižnice, saj otrok pri tej starosti že bolj odgovoren in razume sitem v knjižnici, pomen knjižnice in knjig ter včasih že tudi kaj sam prebere.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA