Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 560 v sobesedilu:

Tudi ti anketiranci svoje odgovore komentirajo in svoje odločitve utemeljujejo predvsem s starostjo in zrelostjo otroka. 6 (6%) vseh anketiranih je podalo odgovor, da je najbolj primeren čas za obisk v knjižnici in si s knjigo v času 4. leta otrokove starosti, ker takrat po mnenju anketiranih otrok že zna ravnati s knjigo, oblikuje se jim že odnos do tuje lastnine ter aktivno sodeluje tako pri izbiri gradiva kot pri dejavnostih, ki mu jih knjižnica ponuja. Malce nenavaden podatek je odgovor ene od vzgojiteljic, ki sporoča, da je po njenem mnenju 5 let tista otrokova starost, ki je najbolj primerna za otrokov prvi obisk splošnoizobraževalne knjižnice, saj otrok pri tej starosti že bolj odgovoren in razume sitem v knjižnici, pomen knjižnice in knjig ter včasih že tudi kaj sam prebere. Ponudba splošnoizobraževalne knjižnice je v današnjem času vse bolj raznolika, zanimiva in pestra, zato je razveseljiv podatek, da je 86 (86 %) vseh anketirancev s ponudbo zadovoljnih, le 14 (14%) anketiranih je s trenutno ponudbo zadovoljnih, vendar bi jo v prihodnje še nadgradili.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA