Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 565 v sobesedilu:

Pri večini otrok ne glede na njihovo starost so po rednih obiskih splošnoizobraževalne knjižnice vidni nekateri sociološki vidiki od boljše komunikacije, intenzivnosti vključevanja v družbo z vrstniki in okolico, pokaže se večja strpnost do drugačnosti, poveča se odnos do tuje lastnine, otrok se pogosteje vključuje v razgovor z odraslimi in otroki, prav tako pa poskuša voditi različne dialoge. Dobro bi bilo, ko bi se vzgojitelji in starši tega močnega vpliva in hkrati pomena knjig še bolj zavedali in izkoristili ponudbo današnjih sodobnih splošnoizobraževalnih knjižnic. Vendar se moramo zavedati, da knjižnice niso samo knjige, ampak smo v prvi vrsti knjižnice ljudje za ljudi, še posebej pomembno pa je, da nas otrok in njegova družina začuti in jim postane obiskovanje splošnoizobraževalne knjižnice pogosta dobra rutinska navada.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA