Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 94 v sobesedilu:

Staršem predšolskih otrok želimo predstaviti pomen vključitve v knjižnico za njihovega predšolskega otroka .

Poleg primerno ponujenega knjižničnega gradiva in prijetno urejenega prostora je velikega pomena tudi, da družina v knjižnici komunicira s prijazno, odzivno ter strokovno usposobljeno osebo, ki je pripravljena svetovati, se pogovarjati o knjigah, deliti z obiskovalci svoje izkušnje in znanje, najpomembnejše pa je, da je knjižničarka družino sposobna navdušiti za branje in redno obiskovanje knjižnice (Mlakar, 2003).


Vtis, ki si ga bo družina pridobila ob prvem obisku knjižnice, bo odločal o tem, ali se bo družina rada vračala v knjižnico ali pa bo vanj zahajala le takrat, kadar bo zanj nujno potrebno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA