Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 103 v sobesedilu:

Na bralno motivacijo ima velik vpliv šola in razredne okoliščine. Strokovnjaki ter avtorji, ki se ukvarjajo z branjem, menijo, da na predmetni stopnji na bralno motivacijo neugodno vplivajo večji razredi, večji poudarek na disciplini, manj stikov med učitelji in učenci, manj možnosti učencev za izbiro in odločanje, poudarek na zunanji motivaciji in ocenah ter preveč frontalnega pouka, na zmanjšane motivacije vpliva tudi dejstvo, da se z leti šolanja vedno manj bere, da se poučevanju branja z leti šolanja namenja manj časa, da učitelji višje stopnje osnovne šole in srednje šole niso dovolj usposobljeni za poučevanje branja, pa tudi šole namenjajo premalo denarja za nabavo knjig. Pomemben ključ k notranji motivaciji je tudi samoizražanje, ki ga je na predmetni stopnji vedno manj.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA