Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 106 v sobesedilu:

Le-to spodbuja fleksibilno sestavljanje skupin, bralne in pisne delavnice, sodelovalno učenje, različna hitrost pri reševanju nalog ter primerna razredna kultura. Večina učiteljev meni, da so za slabo branje krivi učenci sami, pa tudi starši, saj jim puščajo preveč svobode pri popoldanskih aktivnostih, nekateri menijo, da je branje stvar učiteljev razrednega pouka in jezikovnega pouka, presenetljivo mnogo učiteljev ne čuti potrebe, da bi brali leposlovje, sebe ne vidijo kot učiteljev branja. Mnogo učiteljev pa tudi meni, da je branje stvar učbenikov oziroma problemov, ki so povezani z učbeniki, ki so prezahtevni, podrejeni vsebini in zato za učence dolgočasni in nezanimivi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA