Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 193 v sobesedilu:

Pouk slovenščine se namreč zelo razlikuje od učenja tujih jezikov, kjer slovnica raste iz sporazumevalnih potreb in omogoča sporazumevanje, medtem ko gre pri pouku materinščine predvsem za sistemsko obravnavo jezika, učenčeva govorna dejavnost pa je omejena le na zapolnjevanje praznih mest v strukturi učiteljevega govora (Bešter 1994/95).

Po statističnih podatkih, ki so bili pridobljeni leta 1991 in 2002, lahko ugotovimo, da je leta 1991 imelo končano osnovno šolo ali manj 29,8 % prebivalstva, leta 2002 pa se je odstotek zmanjšal na 26,1 % (Popis 2002).


V povezavi s pismenostjo se pojavlja tudi termin družinska pismenost.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA