Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 200 v sobesedilu:

Ob družinskih albumih se učijo medsebojne povezanosti tiska in fotografij, ob različnih praznovanjih in kulturnih prireditvah pišejo ali prejmejo vabila, kartice ali obvestila in tako razvijajo zavest, da pismenost uporabljamo za različne namene. Tudi v prostem času so pogosto vključeni v različne skupne dejavnosti, npr. pripravljanje hrane, kuhanje najljubše jedi, brskanje po kuharskih knjigah in znanih receptih, branje navodil za ravnanje z gospodinjskimi stroji in pripomočki. Sodelujejo pri pisanju nakupovalnega seznama, pogosto gredo s starši v trgovino, kjer pomagajo nakupovati, ali pa so pozorni na pisanje in plačevanje položnic na pošti, banki.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA