Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 27 v sobesedilu:

Kaj se danes zahteva od mladega bralca, za koga lahko rečemo, da je dober bralec, kdo lahko najbolj motivira učence za branje, kdo je bralno pismen, katere vrste pismenosti poznamo? Predvsem pa sem želela izvedeti, kakšen pomen imajo šolske knjižnice pri motivaciji za branje in pri razvijanju pismenosti osnovnošolskih otrok.

Predpostavljam, da se je pojmovanje branja v zadnjih letih v osnovni šoli spremenilo v tem pogledu, da imajo učenci več možnosti izraziti prebrano, da dober bralec ni tisti, ki prebere čim več knjig, ampak mu knjiga pomeni izziv, da so za motivacijo za branje odgovorni učitelji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA