Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 77 v sobesedilu:

S svojim delovanjem podpira vzgojnoizobraževalno delo na šoli, učitelje oskrbuje z literaturo za utrjevanje, izpopolnjevanje in poglabljanje strokovnega znanja na njihovem predmetnem področju, učencem pa s sistematičnim posredovanjem ustrezne literature razširja in poglablja pri šolskem pouku pridobljena spoznanja. Sodobne šolske knjižnice se od nekdanjih razrednih knjižnic z ureditvijo knjižničnega gradiva po učnih predmetih preusmerjajo v centralizirano ali fleksibilno organizirane šolske knjižnične enote, katerih knjižnično gradivo je v osnovni šoli urejeno po starostnih stopnjah, v srednji šoli pa po strokah. Dejavnost šolskih knjižnic mora biti celovito organizirana: od podružnične do matične šolske knjižnice do njunega delovnega povezovanja v mreže šolskih knjižnic (Osnove knjižničarstva 1987).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA