Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 82 v sobesedilu:

O tem sta pisali Sonja Pečjak in Ana Gradišar v knjigi Bralne učne strategije. V zadnjem desetletju vidijo raziskovalci na področju bralnega raziskovanja in poučevanja branja premik od pojmovanja pismenosti kot samoregulacije kognitivnega procesa k pismenosti kot odločitvi človeka, da doseže cilj (pomen motivacije), premik od zapomnitve in priklica informacij k takšnemu predelovanju informacij, da si bralec ustvari čim boljšo predstavo sporočila, premik od poudarjanja jezikovnega procesa k uporabi jezikovnega znanja, premik od urjenja šibkih področij bralne učinkovitosti pri učencih k poučevanju branja pri vseh predmetih in vseh stopnjah šolanja, premik od razumevanja pri branju k uporabi branja za učenje oz. k razvijanju učnih strategij. Slovenski učni sistem umešča sodobni bralni pouk v t. i. komunikacijski model učenja jezika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA