Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 96 v sobesedilu:

Ko govorimo o bralni motivaciji, mislimo na nadpomenko za različne motivacijske dejavnike, ki spodbujajo človeka k branju, dajejo bralnemu procesu smisel in tako pomagajo posamezniku, da vztraja do cilja in si želi bralno izkušnjo ponoviti, ponovno doživeti. Tukaj se porajata dve vprašanji, kako naj šola spodbudi učence, da bodo razvili trajen interes za branje, da bodo brali v prostem času za razvedrilo ali zabavo in s tem bogatili svoje življenje, in kako naj šola spodbuja branje kot sredstvo učenja in s tem željo po znanju, ki omogoča, da ostane človek radoveden vse življenje. Motivacija za branje se zmanjša na prehodu z nižje na višjo stopnjo osnovne šole, trend pa se nadaljuje tudi v srednji šoli, čeprav so med vrstami šol velike razlike.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA