Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 97 v sobesedilu:

Tukaj se porajata dve vprašanji, kako naj šola spodbudi učence, da bodo razvili trajen interes za branje, da bodo brali v prostem času za razvedrilo ali zabavo in s tem bogatili svoje življenje, in kako naj šola spodbuja branje kot sredstvo učenja in s tem željo po znanju, ki omogoča, da ostane človek radoveden vse življenje. Motivacija za branje se zmanjša na prehodu z nižje na višjo stopnjo osnovne šole, trend pa se nadaljuje tudi v srednji šoli, čeprav so med vrstami šol velike razlike. Ob vstopu v šolo so učenci zelo motivirani za branje, težave nastanejo, ko branje postane tudi glavno sredstvo učenja in ko začne z branjem v prostem času tekmovati mnogo drugih dejavnosti, ki so za mlade bolj privlačne, do česar pride predvsem v višjih razredih osnovne šole oz. v adolescenci.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA