Korpus bibliotekarstva

Purg, Mateja: Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje. Diplomsko delo. 2009. Diplomsko delo. 2009, poved 98 v sobesedilu:

Motivacija za branje se zmanjša na prehodu z nižje na višjo stopnjo osnovne šole, trend pa se nadaljuje tudi v srednji šoli, čeprav so med vrstami šol velike razlike. Ob vstopu v šolo so učenci zelo motivirani za branje, težave nastanejo, ko branje postane tudi glavno sredstvo učenja in ko začne z branjem v prostem času tekmovati mnogo drugih dejavnosti, ki so za mlade bolj privlačne, do česar pride predvsem v višjih razredih osnovne šole oz. v adolescenci.

Raziskava, ki jo je izvedla Mirjana Ule leta 2000, Socialna ranljivost mladih, je pokazala, da se v Sloveniji 37 % mladih v prostem času ne ukvarja z branjem, 41% jih za to dejavnost porabi manj kot uro na dan in le 16 % eno do dve uri.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA