Korpus bibliotekarstva
Peršin, Sandra: Vpliv strokovnega posvetovanja na usposobljenost za evalvacijo specialnih in visokošolskih knjižnic. Diplomsko delo, 2009, poved 257 v sobesedilu:
Model CAF zagotavlja okvir za samoocenjevanje, ki je po svoji zasnovi podoben večjim modelom celovitega obvladovanja kakovosti (TQM), še zlasti modelu odličnosti EFQM, predvsem pa je zasnovan za organizacije v javnem sektorju ob upoštevanju razlik med njimi. (Skupni, 2007) 2.4 KAKOVOST VISOKOŠOLSKIH IN SPECIALNIH KNJIŽNIC
2.4.1 Kakovost visokošolskih knjižnic Sistem kakovosti je v slovenskem visokošolskem prostoru zasnovan na štirih elementih: - samoevalvacija - zunanja evalvacija - akreditacija in - stalno izboljševanje stanja kakovosti (Ambrožič, 2008, str. 60) Kakovost visokošolskih zavodov in študijskih programov se presoja v postopkih akreditacije in evalvacije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani