Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 110 v sobesedilu:
Rayner in McConkie (1976) definirata branje kot vrsto mentalnih procesov, ki jih izvaja oseba zato, da dobi ustrezne informacije, ki jih izraža berilo (Starc 2000: 115).
3.5 Slovarske definicije SSKJ branja kot zmožnosti ne obravnava. Na spletu 4 z geslom brati definira: 1. razpoznavati znake za glasove in jih vezati v besede: zna brati in pisati; 2. razumevati ustaljene, dogovorjene znake: brati note, zemljevid; 3. ugotavljati misli, čustva po zunanjih znamenjih: brati z obraza, na obrazu, v očeh / vsako željo ji bere iz oči; na nosu mu berem, da laže / brati misli; skrb se mu bere na obrazu // ugibati, napovedovati: brati (usodo) iz kart, iz zvezd, z dlani 4. nabirati, trgati: brati jagode.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani