Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 160 v sobesedilu:

Odločilno vlogo imajo čustveno motivacijski dejavniki (stališče, odnos do branja), izbira čtiva je poljubna oziroma prilagojena individualnim interesom."

Šolsko branje pa B. Krakar Vogel opredeljuje kot sistematično organizirano, poglobljeno večkratno branje, katerega namen je, prek ustrezne motivacije širiti (kultivirati) posameznikovo obstoječe obzorje pričakovanj z novimi dejavnostmi in večplastni naravi literature ustrezno "ponudbo" besedil.
Poleg čustveno motivacijskih so v tem procesu upoštevani tudi kognitivni dejavniki branja: inteligentnost, predznanje, razgledanost po literaturi in trud, potreben za spoznavanje, refleksijo, vrednotenje, izražanje in postopno ponotranjanje novega, s čimer se bo posledično dvigovala tudi raven posameznikovega prostočasnega branja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA