Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 226 v sobesedilu:

Empirične raziskave kažejo, da so gimnazijci dovolj motivirani za branje literature in da se njihova bralna sposobnost lahko razvije do kompleksnega literarnega branja. Tako je temeljni cilj pouka književnosti vzgoja kultiviranega in razgledanega bralca z razvito sposobnostjo literarnega branja. Gre torej za bralca, ki ima pozitiven odnos do branja, ki je motiviran za poglobljeno doživljanje raznovrstne literature, zna ubesediti svoje videnje vsebinskih in oblikovnih, besedilnih in medbesedilnih sestavin prebranega, zna primerjati in uporabiti književno znanje (Krakar Vogel 2004: 39).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA