Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 322 v sobesedilu:

Na prvo mesto velja postaviti boljše poznavanje pomena pismenosti, ki je potrebno za tako obširno akcijo. Vsi, ki so v stiku z otroki - s starši, z vzgojitelji, učitelji, s knjižničarji, svetovalnimi delavci, bi morali skrbeti za to, da bi vsi naši otroci vedeli, da pismenost ne pomeni samo poznavanja črk in branja besed ali branja enostavne pripovedi, marveč razvito zmožnost uporabe vseh besedil, skladno z njihovimi nameni. Zato jo je treba razvijati od malih nog, ko lahko obveščeni starši veliko prispevajo k poznejšemu otrokovemu razvoju pismenosti, v obdobju šolanja na različnih ravneh ter v pošolskem življenju in delovanje, ki v današnjem svetu vsakodnevno predpostavlja razvito pismenost (Grosman 2003: 12).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA