Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 329 v sobesedilu:



"Bralno motivacijo pojmujemo kot nadpomenko za različne motivacijske dejavnike, ki človeka spodbujajo k branju, dajejo bralnemu procesu smisel in tako pomagajo posamezniku, da vztraja do cilja in si želi bralno izkušnjo še ponoviti (ponovno doživeti)" (Pečjak 2002: 51).

Čeprav ima šola pomembno vlogo pri razvijanju motivacije za branje v prostem času, si to vlogo deli tudi s starši in drugimi dejavniki v okolju (knjižnico, vrstniki itd.).
V prostem času berejo učenci različne vrste umetnostnih in neumetnostnih besedil in tako spoznavajo različne bralne zvrsti in vsebinsko raznolika besedila.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA