Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 371 v sobesedilu:



Matura je predvsem "splošni pogoj za vpis na univerzo".

Maturitetni esej razumemo kot rezultat večletnega procesnega srečevanja s temeljno dejavnostjo, s celostnim literarnim branjem, ki je izhodišče in cilj literarnega pouka (Krakar Vogel 2002: 2?13).
Pri posebnih kurikularnih okoliščinah, kot je šolski esej kot pisna oblika preverjanja iz književnosti, kjer gre za zunanje preverjanje, je treba pri izboru upoštevati specifična besedila, ki so prilagojena posameznim situacijam in jih oblikujejo komisije, odgovorne za izpeljavo določene kurikularne dejavnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA