Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 374 v sobesedilu:



Pri izbiranju branja za maturitetni esej pri splošni maturi sodelujejo pedagoška, specifična recepcijska in literarnotipološka merila.

Pedagoško merilo izbora, ki zajema veljavnost in usklajenost ciljev preverjanja in pouka, ločljivost in zanesljivost, objektivnost, pomeni, da vsi dijaki kot pripravo na pisanje eseja berejo enako število zahtevnostno, obsežno, tematsko in zvrstno enakovrednih del.


Literarno recepcijsko načelo se v primeru izbiranja maturitetnega branja uresničuje v specifičnih recepcijskih merilih, ki predvidevajo dijakovo/kandidatovo sposobnost samostojnega literarnega branja raznovrstnih besedil na vseh spoznavno sprejemnih stopnjah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA