Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 375 v sobesedilu:



Pedagoško merilo izbora, ki zajema veljavnost in usklajenost ciljev preverjanja in pouka, ločljivost in zanesljivost, objektivnost, pomeni, da vsi dijaki kot pripravo na pisanje eseja berejo enako število zahtevnostno, obsežno, tematsko in zvrstno enakovrednih del.

Literarno recepcijsko načelo se v primeru izbiranja maturitetnega branja uresničuje v specifičnih recepcijskih merilih, ki predvidevajo dijakovo/kandidatovo sposobnost samostojnega literarnega branja raznovrstnih besedil na vseh spoznavno sprejemnih stopnjah.
Načelo upošteva tudi kognitivne in čustvenomotivacijske dejavnike (predznanje, različne sposobnosti in interese) in sodeluje pri izbiri raznovrstnih literarnih besedil, ki ponujajo bralcu "vrata v identifikacijo".



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA