Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 457 v sobesedilu:



Spremenljivke Vse, v raziskavi uporabljene spremenljivke, lahko razdelim v naslednje skupine: ? demografske spremenljivke: spol, zaključna ocena v 3. letniku pri slovenščini; - kognitivne spremenljivke: zmožnost literarnega branja (doživljanje, razumevanje, vrednotenje vsebine literarnega dela); - čustveno-motivacijske spremenljivke: odnos do branja v prostem času, odnos do maturitetnega branja.

Seznam spremenljivk 1. spol 2. končna ocena v tretjem letniku pri slovenščini 3. prostočasne dejavnosti 4. odnos dijakov do branja knjig 4.1 razlogi, ki so jih dijaki navajali za branje knjig 4.2 razlogi, ki so jih dijaki navajali za nebranje knjig 5. nazadnje prebrane knjige 6. priljubljenost po literarnih zvrsteh/vrstah 7. prostor prebranih knjig 8. najpogostejši način izbire knjig 9. način branja 10. mesto branja 11. poznanost E-knjig 12. odnos do E-knjig 13. razlogi za nepoznanost E-knjig 14. gradivo preko spleta 15. vpliv računalnika na bralno zmožnost 16. mnenja o izboru knjig za maturitetno branje 17. mnenja dijakov o primernosti tematike, literarnih vrst in števila knjig 18. način obravnave maturitetnega branja 18.1 predlogi dijakov o načinu obravnave 19. sodelovanje dijakov pri interpretacijah 19.1 razlogi, zakaj se vključujejo v razprave 19.2 razlogi, zakaj se ne vključujejo v razprave 20. pogovor o prebranih besedilih v prostem času 20.1 s kom se dijaki pogovarjajo o prebranih besedilih 21. pregled romanov, ki sta dijake najbolj pritegnila 22. usmerjenost pozornosti dijakov pri branju na vsebino, jezik, literarnozgodovinske okoliščine 23. vrednotenje dijakov 23.1 prikaz števila dijakov, ki so navajali, da jih kateri dogodek v romanih spominja na dogodek iz njihovega lastnega življenja 24. izbira dijakov o maturitetnih romanih glede filma, knjige, gledališke predstave, ali pa vse troje 24.1 razlogi zakaj so izbrali napisano možnost 10.3 METODOLOGIJA


Metode in tehnike raziskovanja V prvem delu je naloga usmerjena v teoretično raziskovanje, kjer sem s pomočjo deskriptivne metode pregledala in analizirala spoznanja ter primere v domači in dostopni tuji literaturi o bralnih interesih, bralni pismenosti, bralnem razvoju, bralnih zmožnostih in maturitetnem branju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA