Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 49 v sobesedilu:

Ključni pomen je motivacija mladih bralcev že zgodaj v otroštvu in na začetku njihovega šolanja.

V srednji šoli se branja ne poučuje posebej, ampak se od dijaka preprosto pričakuje, da ga obvlada.
Temeljni cilji pouka književnosti v osnovni šoli, na gimnazijah, v 4-letnih srednjih šolah in poklicnih šolah so v književni didaktiki diferencirani: tako je temeljni cilj pouka književnosti na gimnazijah, kakor ga opredeljuje doktorica Krakarjeva, kultiviran in razgledan bralec, ki ima pozitiven odnos do leposlovja, je sposoben brati raznovrstno leposlovje, ga interpretirati, primerjati in uporabljati književno znanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA