Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 50 v sobesedilu:
V srednji šoli se branja ne poučuje posebej, ampak se od dijaka preprosto pričakuje, da ga obvlada. Temeljni cilji pouka književnosti v osnovni šoli, na gimnazijah, v 4-letnih srednjih šolah in poklicnih šolah so v književni didaktiki diferencirani: tako je temeljni cilj pouka književnosti na gimnazijah, kakor ga opredeljuje doktorica Krakarjeva, kultiviran in razgledan bralec, ki ima pozitiven odnos do leposlovja, je sposoben brati raznovrstno leposlovje, ga interpretirati, primerjati in uporabljati književno znanje. Cilji, ki jih postavlja književna didaktika, so usmerjeni v branje leposlovja, ki je osnova za razvijanje domišljije, ta pa je pogoj za ustvarjalnost na vseh področjih življenja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani