Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 704 v sobesedilu:



Razlogi, zakaj je takšen način obravnave primeren: - ker se pripravljamo za maturitetni esej - lahko vprašamo če česa ne razumemo - izmenjujemo si mnenja Razlogi, zakaj ni primeren takšen način obravnave maturitetnega branja: - večino opravimo sami - to, kar v šoli obravnavamo, ni dovolj Predlogi, ki so jih dijaki navedli za obravnavo maturitetnega branja: - gledanje filma (če obstaja) - več razprav, diskusij - več pisanja esejev - obravnava del po odlomkih - več pogovora s profesorjeve strani - podrobnejša analiza 15. vprašanje: "Ali se pri interpretacijah vključujete v razpravo?"

TABELA 44: Sodelovanje dijakov pri interpretacijah maturitetnih besedil.


Vsako umetnostno besedilo je namenjeno temu, da ga bralec po branju razume po svoje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA