Korpus bibliotekarstva
Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 704 v sobesedilu:
Razlogi, zakaj je takšen način obravnave primeren: - ker se pripravljamo za maturitetni esej - lahko vprašamo če česa ne razumemo - izmenjujemo si mnenja Razlogi, zakaj ni primeren takšen način obravnave maturitetnega branja: - večino opravimo sami - to, kar v šoli obravnavamo, ni dovolj Predlogi, ki so jih dijaki navedli za obravnavo maturitetnega branja: - gledanje filma (če obstaja) - več razprav, diskusij - več pisanja esejev - obravnava del po odlomkih - več pogovora s profesorjeve strani - podrobnejša analiza 15. vprašanje: "Ali se pri interpretacijah vključujete v razpravo?"
TABELA 44: Sodelovanje dijakov pri interpretacijah maturitetnih besedil.
Vsako umetnostno besedilo je namenjeno temu, da ga bralec po branju razume po svoje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani