Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 74 v sobesedilu:

Branje je komunikacijski proces, v katerem besedilo prenaša sporočilo, bralec pa ga prejema" (Potkonjak 1989: 30).

S preučevanjem branja so se sistematično pričeli ukvarjati šele v drugi polovici 19. stoletja v Nemčiji 1 in Franciji 2, kjer so ugotavljali značilnosti zaznavanja v procesu branja, predvsem v povezavi z gibanjem oči pri branju.


V začetku 20. stoletja so psihološke osnove branja nasploh, predvsem pa razlike med dobrimi in slabimi bralci ter razlike v značilnostih med glasnim in tihim branjem pri odraslih pričeli raziskovati angleški avtorji, kot so npr. Buswell, Dearborn, Huey in drugi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA