Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 90 v sobesedilu:

Branje vedno terja aktivno interakcijo z besedilom, ki neizkušenemu bralcu včasih predstavlja napor, ko naletijo na težave pri razumevaju besedila. Zaradi dejavne bralčeve udeležbe je branje tudi nenadomestljiva vaja v rabi jezika in prispeva k razvoju in izboljšanju vseh drugih jezikovnih zmožnosti: k boljšemu pisanju (bralec ves čas branja opazuje pisano rabo jezika), k boljšemu poslušanju (bralec se ves čas uči pazljivo slediti besedilu) in k razvitejšemu govoru (bralec spoznava izrazne možnosti jezika in pridobiva nove besede). Zaradi teh spoznanj številni strokovnjaki prav branju pripisujejo največji pomen za razvoj vsestraske pismenosti, še zlasti za razvito sposobnost jezikovnega sporazumevanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA