Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 920 v sobesedilu:

Zato predlagam nekaj predlogov za izboljšanje bralnih navad gimnazijcev: ? spodbujati branje; razmišljati o prebranem, ga argumentirati, interpretirati, ovrednotiti; ? uporabljati nove tehnologije (spletne možnosti); ? učitelj naj uporablja najrazličnejše metode in tako vzpodbudi pozitiven odnos do maturitetnega branja in branja nasploh. Dijaki so sami navedli, da si želijo ogledati film, posnet po literarni predlogi, če seveda na dano besedilo obstaja; ? ustvarjati okolje, ki je posebej naklonjeno maturitetnemu branju npr. bralni krožki, debate ...

Nekako je gimnazijska bralna sposobnost odvisna od zahtevnosti šole, ki dijake bolj ali manj zavzeto usmerja v branje leposlovja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA