Korpus bibliotekarstva

Sakelšek, Simona: Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje. Diplomsko delo. 2009, poved 97 v sobesedilu:

Nekaterim je temeljni proces proces zaznavanja, za druge proces pomenskega dekodiranja pojmov, tretji pa poudarjajo zaporedje posameznih operacij pri branju. Enotni pa so si v tem, da je branje multipla interakcija številnih procesov, ki jih določajo različne sposobnosti (Pečjak 1999: 13). 3.1 Definicije, ki poudarjajo proces dekodiranja simbolov V prvo skupino sodijo definicije, ki pri branju poudarjajo proces dekodiranja ali prepoznavanja tiskanih/pisanih simbolov - črk, besed ali besednih skupin.

Tovrstno definicijo predstavljajo Logan in Logan (1967), Warner (1979), Vladislavljević (1981) in drugi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA