Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1011 v sobesedilu:

Odgovore smo s pomočjo kodirne sheme uredili v naslednje skupine: Tabela 1: Kodirna shema za 2. vprašanje kodiranje 1. reda: Razlike med uporabniki s posebnimi potrebami in drugimi uporabniki f z vidika prilagojenega gradiva in storitev 14 z vidika dodatne pomoči 12 z vidika njihove posebne potrebe 10 z vidika dostopa 8 z vidika dodatne usposobljenosti bibliotekarja 1 z vidika osebnostnih lastnosti uporabnika 1 Največ anketirancev (14) meni, da je razlika med uporabniki s posebnimi potrebami in ostalimi uporabniki v tem, da uporabniki s posebnimi potrebami potrebujejo prilagojeno gradivo in storitve. V odgovorih navajajo, da mora biti uporabnikom s posebnimi potrebami knjižnica prilagojena, da uporabniki zahtevajo posebno obravnavo in potrebujejo dodatne pripomočke, en anketiranec pa navaja, da edina je razlika ta, da se je treba uporabnikom s posebnimi potrebami bolj prilagoditi, seveda pa je vse odvisno od posameznika - pristop ni do vseh isti, saj se tudi uporabniki s posebnimi potrebami razlikujejo med seboj. 12 anketirancev vidi razlike v dodatni pomoči uporabnikom s posebnimi potrebami v knjižnici. Navajajo, da uporabniki s posebnimi potrebami potrebujejo pomoč, dodatno pozornost in naklonjenost bibliotekarja, da potrebujejo več časa, da se je zanje potrebno še posebej potruditi in jim pomagati, da lažje dostopajo do gradiva, en anketiranec pa meni, da uporabniki s posebnimi potrebami potrebujejo pomoč pri vsakem obisku knjižnice.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA