Korpus bibliotekarstva
Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1109 v sobesedilu:
Nekateri menijo, da se pri študiju uporabnike s posebnimi potrebami vsakič na hitro obravnava, nikoli pa se v te vsebine ne poglablja oziroma se jih ne obravnava podrobneje (2); raje bi izkusili praktični prikaz, saj iz teorije težko vedo, kako pristopiti k takim uporabnikom; govori se večinoma o navadnih uporabnikih v splošni knjižnici, veliko je govora o knjižnicah in uporabnikih nasploh, uporabnike s posebnimi potrebami pa se obravnava premalo. Za študente bi bila zanimiva tudi tema o težavnih uporabnikih, ki so verjetno tudi uporabniki s posebnimi potrebami, kot navaja en anketiranec. Nekateri so mnenja, da se s temi vsebinami bibliotekarji večinoma srečajo skozi delo, največ znanja bi lahko pridobili s prakso in ne s študijem, en anketiranec pa se ne spomni, da bi sploh obravnavali to temo razen bežne omembe, da obstajajo tudi taki uporabniki.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani