Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1125 v sobesedilu:

Trije anketiranci so opravljali prakso v takšni ustanovi, saj, kot pravijo, jih ta tema osebno zanima in jim delo z uporabniki s posebnimi potrebami predstavlja izziv. Tudi tisti, ki prakse niso opravljali v takšni ustanovi pravijo, da bi si jo izbrali, ker: je dobrodošla vsaka nova izkušnja, s pridobljenim znanjem in prakso pa bi lahko potem prenašali znanje naprej tistim knjižnicam, ki s tem še niso seznanjene; ljudje s posebnimi potrebami niso v ničemer drugačni od nas, imajo enake pravice in prav je, da jim s svojimi strokovnimi znanji ustrezno pomagamo; je veliko uporabnikov s posebnimi potrebami in je dobro, če se naučimo dela z njimi; menijo, da bi morali vsi to poskusiti in se tako pobliže srečati s to vrsto uporabnikov, saj bi tako teorijo, ki smo jo pridobili med študijem, prenesli v prakso; radi spoznavajo nove ljudi in nove posebne metode dela; s sodelovanjem z uporabniki s posebnimi potrebami nimajo zadržkov in se jim znajo približati, izkušnje pa bi prišle prav pri lastni zaposljivosti; jih zanima delo z uporabniki s posebnimi potrebami; se o uporabnikih s posebnimi potrebami veliko govori, lahko bi se še več, saj smo vsi enakopravni in vsakdo od nas lahko tudi postane uporabnik s posebnimi potrebami (npr. v primeru nesreče); bi bila zelo dragocena izkušnja ne le v okviru študija ampak čisto življenjska, da ne bi imela več določenih predsodkov; je pomembno spoznavanje potreb različnih vrst uporabnikov, ker bi tako izvedeli, kako se počutijo in bi lahko z njimi več komunicirali; se jim zdi zanimivo vedeti kaj več o njih, jih opazovati kako se znajdejo v knjižnici, ter se naučiti kako z njimi delati; jih zanima splošen vtis s posamezne ustanove, saj imajo nekateri že veliko izkušenj z uporabniki s posebnimi potrebami; so prakso opravljali v knjižnici, kjer za te uporabnike ni bilo dovolj poskrbljeno, zato bi z veseljem opravljali prakso v ustanovi, kjer ni tako, da bi videli, kako stvari delujejo v praksi; je tudi to del dela, ki naj bi ga knjižnica opravljala. Obstajajo ljudje s posebnimi potrebami in prav je, da se tudi njim ponudijo vse storitve knjižnice.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA