Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1224 v sobesedilu:

Na policah bi lahko bile tudi tipne črke, kar ne predstavlja velikega finančnega zalogaja, več talnih oznak, pogosto je osvetlitev premočna ali prešibka, predvsem pa ni računalnikov s povečevalniki za dostopanje do podatkovnih baz, pogrešajo pa tudi več prostorov za nemoteno branje/študij, kjer lahko slep ali slaboviden uporablja svoje pripomočke. Uporabniki s psihičnimi težavami in dolgotrajno boleznijo pa predlagajo še več skritih kotičkov, kamor bi se lahko umaknili, oziroma prostor za počitek, kjer bi uporabniki lahko imeli malo več zasebnosti. 8.2.4 Negativne izkušnje z uporabo knjižnice ali bibliotekarjem Glede na to, da so intervjuvanci v večini povedali, da se v knjižnici prijetno počutijo, nas je zanimalo, ali morda vendarle obstaja kakšna negativna izkušnja bodisi z uporabo knjižnice bodisi z bibliotekarjem. Večina odgovarja, da imajo več pozitivnih kot negativnih izkušenj, da so bibliotekarji povečini prijazni in pripravljeni pomagati, vendar pa opažajo, da je problem pomanjkanje časa bibliotekarjev, ko želijo uporabnika čim hitreje odpraviti, kar pa včasih povzroči ravno obraten učinek, saj uporabnik ni zadovoljen z odgovorom in potem porabita veliko več časa, preden se bibliotekar toliko poglobi, da razume uporabnikovo zahtevo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA