Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1226 v sobesedilu:

Večina odgovarja, da imajo več pozitivnih kot negativnih izkušenj, da so bibliotekarji povečini prijazni in pripravljeni pomagati, vendar pa opažajo, da je problem pomanjkanje časa bibliotekarjev, ko želijo uporabnika čim hitreje odpraviti, kar pa včasih povzroči ravno obraten učinek, saj uporabnik ni zadovoljen z odgovorom in potem porabita veliko več časa, preden se bibliotekar toliko poglobi, da razume uporabnikovo zahtevo. Posebno pri gluhoti, ki je nevidna invalidnost, so bibliotekarji pogosto nestrpni, nervozni in se jim mudi. Včasih je prisotna tudi pasivnost v njihovi službi, kar se gluhim zdi nedopustno, saj so bibliotekarji kot neke vrste reklama za branje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA