Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 1463 v sobesedilu:

Ali se v času študija obravnava dovolj vsebin o uporabnikih s posebnimi potrebami? (prosimo, obkrožite in utemeljite svoj odgovor) a) Da, utemeljitev: b) Ne, utemeljitev: c) Drugo, utemeljitev: 8. Katerih znanj bi si želeli več (prosimo, obkrožite navedeno področje, možnih je več odgovorov): a) s področja ozaveščanja in senzibilizacije o uporabnikih s posebnimi potrebami, b) o značilnostih in prepoznavanju različnih uporabnikov s posebnimi potrebami ter o poznavanju težav, s katerimi se lahko srečujejo v knjižnici, c) o načinih prilagajanja gradiva, storitev in okolja za uporabnike s posebnimi potrebami, d) o opremi in posebnih pripomočkih v knjižnici za uporabnike s posebnimi potrebami, e) o načinih komuniciranja in sporazumevanja z uporabniki s posebnimi potrebami f) drugo (prosimo, navedite): 9. Kako bi ocenili lastno znanje o uporabnikih s posebnimi potrebami? (prosimo, obkrožite en odgovor s trditvijo, ki najbolj velja za vas). a) Moje znanje je dobro. b) Moje znanje je zadostno. c) Lahko bi vedel/-a več. d) Imam premalo znanja. e) Drugo: 10.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA