Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 624 v sobesedilu:

Pri tem seveda morajo biti predavatelji, ki te teme obravnavajo, med sabo usklajeni, da se vsebine ne ponavljajo, skrbeti pa morajo tudi, da so sami stalno v stiku z najnovejšimi informacijami v zvezi s podporno tehnologijo in alternativnimi formati, saj bodo le tako lahko študentom podajali aktualne vsebine. Prav tako je potrebno razmisliti, na kakšen način govoriti o vsebinah, povezanih z uporabniki s posebnimi potrebami, saj mora imeti najprej predavatelj primeren odnos, ki ga prenese na študente. Tudi Baldwin (2005) navaja, da večina ameriških institucij, ki izobražujejo bibliotekarje, sicer obravnava vsebine, povezane z uporabniki s posebnimi potrebami, vendar pa jih kljub temu le manj kot četrtina obravnava podrobneje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA