Korpus bibliotekarstva

Starman, A.B.: Izobraževanje in usposabljanje bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Diplomsko delo, 2011, poved 625 v sobesedilu:

Prav tako je potrebno razmisliti, na kakšen način govoriti o vsebinah, povezanih z uporabniki s posebnimi potrebami, saj mora imeti najprej predavatelj primeren odnos, ki ga prenese na študente. Tudi Baldwin (2005) navaja, da večina ameriških institucij, ki izobražujejo bibliotekarje, sicer obravnava vsebine, povezane z uporabniki s posebnimi potrebami, vendar pa jih kljub temu le manj kot četrtina obravnava podrobneje. V raziskavi, izvedeni med bibliotekarji, zaposlenimi v Nacionalni knjižnični službi za slepe in gibalno ovirane uporabnike v Združenih državah Amerike (NLS/BPH libraries), več kot polovica bibliotekarjev meni, da študijski programi BIZ ne obravnavajo dovolj vsebin o posebnih potrebah, prav tako pa menijo, da bibliotekarske izobraževalne ustanove svojih diplomantov ne pripravijo za delo v tovrstnih knjižnicah (Bonnici, Maata in Wells, 2009). 4.2.1 Študijski program Bibliotekarstvo in informatika Pomembno je, da institucije, ki skrbijo za izobraževanje bibliotekarjev, v svoje učne programe vključijo tudi vsebine o uporabnikih s posebnimi potrebami.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA